miercuri, 21 ianuarie 2009

Tare

Daca intr-o zi femeia pe care o iubesti te inseala si iti trece prin cap sa te arunci de la balcon, adu-ti aminte ceva... Ai coarne, boule, nu ARIPI !!!

Am citit chestia asta intr-un mail si mi s-a parut dementiala....si bineinteles am vrut sa o share!

Si daca v-as spune ca a venit de la o femeie ati crede?Surprinzator nu a venit de la o femeie!Oricum parerea mea e ca reciproca e valabila si pentru fete, pentru ca din punctul meu de vedere ele reactioneaza negativ incercand sa se maltrateze pe ele, pe cand barbatul incearca sa o maltrateze fie pe cea care l-a inselat fie pe cel cu care l-a inselat. Dar din punctul de vedere al unui barbat, cel cu care l-a inselat nu are nici o vina:daca ea i s-a oferit! De unde tragem concluzia ca barbatii au voie sa insele(cel putin privind din prisma lor), dar sa fie discreti!

Pana acum nu am patit-o pe pielea mea(adik sa aflu,sa aud,sa banuiesc,sa intuiesc-multumesc pentru discretie!) dar cred ca as reactiona destul de negativ si culmea:nu as avea nimic cu fata respectiva!ce vina are ea saraca?

Anyway, va urez prieteni fideli, ca fetele sunt toate fidele :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu