luni, 26 ianuarie 2009

Oamenii........in general

Mi-am dat zilele trecute seama ca oamenii sunt in stare de orice numai sa isi salveze pielea! Dar orice....chiar a nega cu nerusinare adevarul,doar sa scape basma curata!

Sunt foarte curioasa:asa sunt toti oamenii?eu una sigur mi-as recunoaste greselile!de ce sa-i las pe altii sa si-o "ia" chiar daca nu a fost vina lor-in totalitate!

Anyway acum imi doresc cat mai multi oameni cinstiti, care stiu sa asculte, dar mai ales stiu sa isi recunoasca reusitele in aceiasi masura cu nereusitele!

2 comentarii:

  1. Sunt asa sictirit de oamenii care mint!!!!!!
    Am ajuns la concluzia ca sa ai bun simt=prost!!!si nu mapoate contrazica nimeni CLAR

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e pentru connaisseur-i, nu?!? Prietenii stiu d c...

    RăspundețiȘtergere