luni, 29 decembrie 2008

Season greetings

Yei,yei.....in concediu.... acasa.....
Vai ce bine e....uitasem senzatia asta placuta.In ultimii 2 ani nu prea am simtit Craciunul,dintr-un motiv foarte intemeiat.Nici acum nu pot spune ca am fost fericita in totalitate,dar cel putin am invatat sa ma resemnez.
Am simtit iarasi bucuria de a impodobi bradul cu mama,prietenul,fratele,cumnata,bunica si ...... cu tata in suflet.

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca inveti sa te bucuri din nou...mi-a parut bine ca am apucat sa ne intalnim si vreau sa-ti spun ca mi-e dor de tine si sper sa tinem legatura in continuare si poate chiar mai des...mi-a fost dor de tine si vreau sa-ti zic ca te apreciez foarte mult din toate punctele de vedere! Sa petreci bine de revelion!!! Si sa ai un an nou bun bun bun! hugs and kisses

    RăspundețiȘtergere