luni, 29 decembrie 2008

Old friends.....

La sfarsitul anului calendaristic fiecare dintre noi isi face o analiza a anul trecut si in acelasi timp isi aduce aminte de vremurile trecute.
Eu m-am trezit azi cu gandul la vremurile din liceu, si asta pentru ca azi,29 decembrie e ziua unui vechi prieten de-al meu(ne stim de 16 ani)Ovidiu. Mi-am amintit ce faceam acum 6 ani impreuna cu colegii de liceu:ii organizam surprise-party la liceu lui Ovidiu! Doamne a fost demential:am vorbit cu directorul liceului(mai mult tata :)) )am promis ca suntem cuminti ca facem curat si in cele din urma ne-a lasat.Si astfel pe 29 fiecare a venit cu mancare de-acasa(unul cu salata boeuf,altul cu mezeluri,ba cu prajituri,ba cu tort) si muzica am avut boxele liceului si un casetofon de masina cu CD. :))
Vai ce vremuri..........
La multi ani Ovidiu!

3 comentarii:

  1. Imi aduc aminte,cum sa nu imi aduc aminte,ca doar faceam si eu 18 ani(eram tanar) si eram clasa a XI-a,si eu care credeam ca voi vreti sa faceti o petrecere de revelion. A venit ceva lume atunci. 12 ani in aceeasi clasa ,e ceva...nu?
    Sper sa ramanem intoteauna prieteni si sa nu ma uiti :-* ;;) :-P

    RăspundețiȘtergere
  2. Of ce vremuri... si ce party a iesit... Nu mai e nimic ca atunci, desi niciodata nu am fost foarte melancolica dupa perioada liceului.Dar parca toate au alt gust atunci. Poate doar la intalnirea de 5 ani :D Vio

    RăspundețiȘtergere
  3. La naiba la vara organizez un party ca pe vremuri.De dragul amintirilor.

    RăspundețiȘtergere