vineri, 27 februarie 2009

Slumdog millionaire

Foarte tare...am zis ca o sa-l vad si deja am inceput....am vaut jumatate si mi-a placut super mult.Are o poveste tare dragut prezentata...
Dar e o faza la inceputul filmului dementiala.Pustiul Jamal, actorul principal, are o afacere cu fratele sau mai mare si anume:ofera un WC in vederea desfasurarii de "activitati economice"(cred ca nu sunt inregistrati in scopuri de TVA :)) ).Si in timp ce se aflau la "serviciu" Jamal se duce sa isi rezolve nevoile fiziologice, moment in care apare un client si frati-su il tot obliga sa iasa si el nu-nu(gerula si iar gerula), iar clientul apare. Imediat se anunta ca un mare actor indian, al carui mare fan e Jamal, aterizeaza. Jamal e inchis in WC si singura modalitate de a iesi e : sa sara in "ciocolata(you know what I mean!").
Si dap sare :)) si se duce sa ia autograf:lumea se dadea din fata lui ca la Mecca si in cele din urma isi ia autograful mult dorit.
Iar a doua zi ,ironie, frati-su ii vinde autograful pentru care sarise in caca.
Ce sa zic super tare.....am ras ca o stricata aseara.
In seara asta o sa vad restul.

PS.daca nu v-ati uitat aseara la OTV nici nu stiti ce ati ratat!
Naomi tunsa :)) si plangand la TV, nikita in acelasi studio cu ea si Dan Diaconescu, si cea mai tare faza un barbat care a sunat sa spuna ca e indragostit de Naomi....
Doamne a fost strasnic(cum zice Co/Naomi) de tare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu